sobota, 1 października 2016

Przeczytaj & Podaj dalej



Przeczytaj & Podaj dalej

 

 wpis powstał w ramach akcji PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ organizowanej przez SAVE THE MAGIC MOMENTS oraz SOCJOPATKA.PL

 

 

To mój pierwszy raz w tej wielkiej wymianie i muszę przyznać, że jestem głównie użytkownikiem czytnika więc co do e-booków to mam ich co niemiara. Mimo to podczas przeglądu tradycyjnej "biblioteczki" znalazło się i trochę książek papierowych, które już przeczytałem i chętnie zasilę się w nowe pozycje :) Jeśli ktoś nie zna książek tu przedstawionych to wiele z nich znajdziecie w opiniach u mnie na blogu, albo na moim profilu na lubimyczytać ( baner na bocznym pasku ) Książki widoczne są na zdjęciach, a ich stan określam przeważnie jako bardzo dobry, bo specjalnie się nad nimi nie znęcam - widać na zdjęciu więc sami oceńcie, a o to lista pozycji, które chętnie wymienię:










"Najgorszy człowiek na świecie" - Małgorzata Halber ( stan dobry, ale jest podpisana jeśli komuś to przeszkadza. Sama książka rewelacyjna jak dla mnie, szczególnie jeśli interesuje was perspektywa osoby uzależnionej ) - wymienione z Komary rypią
 




"Monopol na zbawienie" - Szymon Hołownia - wymieniono z Czytalski 



 
"Kod Leonarda da Vinci" - Dan Brown ( staroć, widać że używana i posiada delikatne ślady kawowe, ale myślę że nawet klimatyczne )
 
 



"Festung Breslau" - Marek Krajewski - wymienione z Karolina Smyk




 



"Szatańskie wersety" - Salman Rushdie - wymienione z Komary rypią

"Polska odwraca oczy" - Justyna Kopińska ( jedne z lepszych reportaży przeczytanych przeze mnie ) - wymienione z Socjopatka



 
"Sorry" - Zoran Drvenkar 



"Szum" - Magdalena Tulli - wymienione z Socjopatka




"Kora, Kora. A planety szaleją" Kamil Sipowicz ( okładka lekko styrana od nowości  ) - wymienione z Karolina Smyk






"Najlepsza książka na świecie" - Peter Strjenstrom - wymieniona z Matka Puchatka




"Klątwa Tutanchamona" - Joyce Tyldesley





"Co to jest islam? Książka dla dzieci i dorosłych" - Tahar Ben Jelloun ( książkę polecam serdecznie! Naprawdę warto poszerzyć wiedzę na temat islamu ) - wymienione z Marzenia Świata



 
Książki wyślę pocztą :) Mam nadzieję, że znajdziecie coś ciekawego i zaoferujecie wymianę która skusi mnie żeby się pozbyć tych pozycji bo tylko wtedy je oddam :)

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz