wtorek, 3 maja 2016

Konkurs 3x1 - Ogłoszenie wyników






Kolejny konkurs dobiega końca....



Dziękuję wszystkim którzy postanowili poświęcić czas i wziąć udział...


Szczególnie dziękuję tym osobom, które faktycznie postanowiły poszperać, poczytać i dokopać się dla siebie fajnej książkowej opcji. Mam nadzieję, że nawet Ci którzy nie dostaną książki z mojej ręki zaufają mojej opinii i zakupią sobie bądź wypożyczą :)


Przechodzimy do sedna.....


Ale wcześniej kilka słów uzasadnienia  ( bo ja lubię uzasadnienia :D )



Oto wyniki- które jak zauważycie nie mogły być oparte na niczym innym jak na moich subiektywnych odczuciach. Co miało znaczenie? To czym zwykle się kieruję, czyli intuicja. Postanowiłem obdarować książkami osoby, którym - tak czułem -  te pozycje były pisane tym razem, co nie znaczy, że pozostali nie będą mieli swojego momentu następnym razem - bo będą następne razy :)

Zadanie 1 - "Odłamki" Ismet Prcić

Wygrywa - ANNA KULAWIAK - przypomniałaś mi o ważnej dla mnie książce - "Odłamki" - mam nadzieję,że Ismet Prcić poruszy cie tak jak mnie i będziesz mogła powiedzieć , że "Zdecydowanie jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam (jeśli nie najlepsza)."

Zadanie 2 - "Drzewo Migdałowe" - Michelle Cohen Corasanti

Wygrywa - "RUDA RECENZUJE"  - Mam nadzieję, że "Drzewo Migdałowe" "zatrzęsie Twoim światem i na stałe zagości w Twojej myśli i sercu :D

Zadanie 3 - "Zanim zasnę" - S.J. Watson

Wygrywa -  KLAUDIA ALEKSANDRA GRABOWSKA - Mam nadzieję, że też docenisz warstwę psychologiczną tej książki i kunszt autora. 



Dziękuję zwycięzcom i przyszłym potencjalnym zwycięzcom - zachęcam do obserwowania bloga i czytania opinii jak również dzielenia się własnymi :)
Zwycięzców proszę o dane do wysyłki (tylko adres w Polsce ) na adres rgabinek@gmail.com do jutra - 04.05.2016 - do godziny 20-ej - w przeciwnym razie przekażę książki kolejnym osobom z mojej listy rezerwowej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz