sobota, 30 kwietnia 2016

KONKURS 3x1 - czyli osinski wspiera akcję THIS LITERATURE DESERVES READING









 Uwaga! KONKURS! 

3 książki do wygrania

 3 szanse do wykorzystania

3 proste kroki żeby to zrobić



W związku z tym, że jest masę "literatury, która zasługuje na czytanie", a ja chciałbym trochę wspomóc akcję #TLDR, to mam ochotę zrobić prezent w postaci trzech książek, które wybierzecie sobie sami :) Zasady proste a nagrody trzy! Mało tego, nie ma ograniczeń i nawet jedna osoba będzie mogła zgarnąć całą pulę i zdobyć wszystkie trzy nagrody. Zasady myślę, że proste. Jak zdobyć nagrody ? Dwie do wygrania w konkursie na facebooku , a jedna na blogu ! 

 

Nagroda książkowa nr 1 - Na blogu - http://osinskipoludzku.blogspot.com/ - znajdziecie mój profil na lubimyczytac.pl. Wystarczy tam zajrzeć i wybrać sobie książkę która chcielibyście mieć, a w komentarzu pod postem konkursowym na facebooku wpisujecie fragment ( tylko jedno zdanie ) z mojej opinii o tej książce które zachęca was do jej przeczytania. Wybiorę jeden z komentarzy i nagrodzę osobę tą właśnie książką. 

 
Nagroda książkowa nr 2 - Nie masz pojęcia co chcesz przeczytać i zdajesz się na mnie? W takim wypadku napisz na jaką książkę masz ochotę i dlaczego ( tylko jedno zdanie ) zostawiając komentarz pod postem konkursowym na facebooku, a ja wybiorę dla Ciebie książkę którą otrzymasz. 
 
 
Nagroda książkowa nr 3 (Uwaga ! Dotyczy bloga nie facebooka) - trzecia książka jest dla osoby, która na blogu zrobi to samo co w przypadku nagrody numer 1 tyle że wybierze fragment z recenzji na blogu i umieści go w komentarzu pod tą recenzją.


Proste? Podoba się? W takim wypadku zapraszam do zabawy. Mam nadzieję że odzew będzie tak duży jak ostatnim razem. Każdy może wziąć udział we wszystkich zadaniach i zwiększyć swoje szanse na wygraną -  udostępnianie tego posta konkursowego mile widziane, tak jak i polubienie strony Osinski na FB
 
 
Ważne
 
Warunkiem przyznania nagrody w każdym z zadań jest udział w nim conajmniej 10 osób

Ogłoszenie wyników zaraz po zakończeniu konkursu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz